FAQ – Odpowiedź na każde Twoje pytanie
Co to jest System Zamówień Wizowych?
System Zamówień Wizowych (w skrócie SZW) jest to nasz system kontroli zleceń klientów. Każde dokumenty które zostały dostarczone do naszego biura, zostają wprowadzone do tego systemu, umożliwia to nam sprawne zarządzanie zleceniami oraz ich kontrolę. Każda zmiana statusu zlecenia pociąga za sobą zmianę statusu w SZW. O zmianie tej System automatycznie informuje też klienta za pomocą meila.
Jak mogę sprawdzić status mojego zlecenia?
Status obecnego zlecenia, a także historię poprzednich zleceń można sprawdzić logując się na naszej stronie www.serwiskonsularny.pl podając swój login (adres e-mail), hasło oraz nr klienta. Te dane klient otrzymuje po utworzeniu pierwszego zlecenia w naszym systemie na podany login (adres e-mail).
Jak mogę odzyskać login / hasło / numer klienta?
W sprawie odzyskania loginu / hasła lub nr klienta proszę napisać na e-mail jakub@serwiskonsularny.pl
Czy mogę włączyć / wyłączyć otrzymywanie informacji o zmianie statusu klienta?
Tak, można to zrobić logując się na swój panel klienta w zakładce „Mój profil” lub powiadomić nas o tym e-mailem lub telefonicznie.
Czy błędny adres lub błędy literowe w nazwisku bądź imieniu mają wpływ na wystawienie wizy?
Czy błędny adres lub błędy literowe w nazwisku bądź imieniu mają wpływ na wystawienie wizy?
Nie, dane te są wpisywane przez pracowników Serwisu i są tylko do ich i do Państwa wiadomości. Nie mają żadnego wpływu na proces wizowy bądź proces legalizacji w urzędach i konsulatach. Nasi pracownicy często automatycznie zostawiają adres płatnika zlecenia jako adres domowy przy poszczególnych paszportach, jeśli nie jest potrzebne podawanie rzeczywistych danych (np. przy specjalnej wysyłce paszportu na adres domowy inny niż płatnik zlecenia). Jeśli jednak zauważą Państwo taki błąd i chcielibyście aby to poprawić to prosimy o kontakt.